1 Şubat 2012

Ekose Candır!


  Selam cınım her ne kadar şuraya yazmak bana ölüm gelse üşensem de zamanla alışacağıma inanıyorum inanmak istiyorum. Bundan önce açtığım ve en fazla 2 3 kere yazdığım sayfalar yarısını silmeme rağmen hala karşıma çıkıyor bu seferki adres neydi diye ararken..


  Şu sıralar gözüme en çok çarpan şey oduncu gömlekleri.. Nedendir bilmem ama ne zaman birine bahsedicek olsam önce ağzımdan ormancı gömleği çıkıyor akabinde beynimde arka fonda aman ormancı çalıyor karşımdakinin afallayan bakışları da cabası.. Geçen gün Gülben Ergen'in üstünde görünce düştü aklıma tekrar. Hatta ben nerde gördüm bunu ya diye de düşündüm şöyle bi baktım nette ama bulamadım artık en yakın alışveriş turunda bulduğum gibi alacağım bir tane.. Özellikle beyaz-lacivert ve beyaz-kırmızı olanlar çok hoşuma gidiyor kot pantolonla müthiş olur.














 


 

                                                      Aslında düşününce siyah-beyazı da hoş..                                                      
 







   Araştırırken bunlar çıktı karşıma bide :D Evet güzeller hoşlar tamam D&G sonuçta vs vs ama bana Hanımın Çiftliğini falan hatırlatmadı değil :D Herhalde D&G'nın en bizsel reklam kampanyası gibi hele iki resimdeki teyzem beni öldürdü. Çok daha bakarsanız resimdeki Cemileyi bile bulabilirsiniz.