30 Mayıs 2012

2012 Trends


Collar-Necklaces


Tasma kolyeleri artık görmediğimiz yer kalmadı ama her şeyin bir kuralı olduğu gibi bunu da boynu kısa olanların tercih etmemeleri daha iyi olur..


There is nowhere that is not seen collar necklaces , but of course every trends have a rule , short necked people shouldn't prefer it..




Cap Toe Shoes


Hala bir tanesinin sahibi olamasam da çok beğeniyorum..


Although I don't have these , I like them a lot..


Neon Shoes 

Wedge Sneakers


Bu güzelliklerin benzer ve maddi açıdan tahminimce en uygununa Topshop'tan ulaşabilirsiniz..! Fakat ben sorduğumda tek numarası kalmıştı ona göre...

You can get one from Topshop..


Plaid


Ekoseye olan aşkım hiç bitmez ama burda Rachel'ınkini ayrıca beğendim..


Never stopped my love to plaid , but I loved Rachel's.


Painted Pants


Eğer sahipseniz ve nasıl giysem diye düşünüyorsanız kesinlikle Gwen gibi giymemelisiniz!



If you have this pants and think how I can wear , you shouldn't wear as Gwen!


Maxi Dress

Geometric Neck


Eva'nin biraz abartı olamamış mı?


Do you think that Eva's is an exaggeration?


Two Pieces Dress

Ne diyebilirim ki hepsi muhteşem.. Böyle büstiyerli iki parça elbiseler çok hoşuma gidiyor..

Perfect!

Slim Gold Belts

Biker Jacket

Bu ceketleri çok seviyorum çünkü neredeyse her şeyle kullanabilir ve her seferinde farklı bir anlam katabilirsiniz!

I love these jackets because they can be used with everything..

Golden Cuffs

Genelde SJP ne yapsa tamamdır diyenlerden olmama rağmen burada bizimle değilsin demek istiyorum SJP!

I did not like SJP there with these cuffs..

Saddle Bags

Bu kadar şeyin içinde tek bana hitap etmeyen bu çantalar!

These bags definitely does not appeal to me!