22 Haziran 2012

After Shopping


Pazartesi günü yaptığım alışverişten sonra İTÜye daldık ve bir sürü fotoğraf çektik..

After the shopping that I did on Monday , we went to İTÜ to take photos..


Yakalarını kendim yaptığım gömleği şu sıra severek giyiyorum o taşlar ışıkta o kadar güzel parlıyor ki!

Nowadays I wear very often the shirt that I did its collars and its beads are shining in sunlight so beautifully!



H&M'den aldığım bu altın rengi kelepçe bilekliği hemen koluma geçirdim... Uzun süredir arıyordum H&M sağ olsun ! :D

I just put on the golden cuff I bought from H&M.. I was looking for long time.. Thank you H&M! :D




Bu şortu Twistten çok severek almıştım mavisiyle birlikte.. Gerçekten çok rahat ve kullanışlılar. Başka renkli bir şort alana kadar favorim onlar :)

I bought this short and its blue one very fondly from Twist last season.. They're really comfortable and useful.. 






Bu şapka H&M'de erkek bölümünden , arkadaşımın alışverişinden bir parça.. Normalde şapka kullanmam ama böyle bir tane edinebilirim çok hoşuma gitti..

This hat is from H&M Men and one of the pieces of my shopping mate's purchased.. Normally I do not use hat but I want to have one like this..









Gömlek/Shirt : Massimo Dutti

Şort/Short : Twist

Kemer/Belt : Desa

Ayakkabılar/Shoes : Zara

Bileklik/ Cuff : H&M

Çanta/Bag : Nine West