11 Haziran 2012

Bebek Şenliği




Şu 3 gün içinde her şey bittikten sonra Bebek şenliğini yazan bir benimdir herhalde! Bir türlü vakit bulamadım ki okul bitti diye daha çok ilgilenmeye söz vermiştim..






























O meşhur  'U' etek :)























*2 sene boyunca gitmek isteyipte gidemediğim Bebek şenliğine bu sene koşar adım gittim fakat bence şenlik alanı daha geniş ya da düzenli olmalıydı çünkü çok kalabalıktı..

*Biliyorum hepsi ayrı bir tasarım , emek ama fiyatlar çok yüksekti..

*Özellikle blog açarak başlayıp daha sonra kendi tasarımlarını üretenlerden çok etkilendim ve onlar adına bir de ben sevindim!

*Blog adresimi değiştirmeye orda karar verdim :p Hahah gün gelir marka olursam kilimcinin kör kızı zor olucak hayır yurtdışına açılmakta zorluk çekerim ondan yani! :D

*Hepsine rağmen gözlerim nefis bir ziyafet çekti.. Çok çok güzel şeyler vardı :)







Ben şenlikte yine ve yine büyükannemin Roman gömleğini , beyaz İpekyol pantolonumu , Nine West çantamı ve turuncu Zara ayakkabılarımı giydim.. :)