10 Haziran 2012

MTV Movie Awards


CHARLIZE THERON

Şu sıra peplum modası aldı başını gidiyor.. Bu diz üstü kırmızı Lanvin elbise gümüş ayakkabılarla sade ama şık bir görünüm yaratmış.
CHRISTINA RICCI

Uzaktan bakınca öylesine bir şeye örtünüp gelmiş gibi gözükse de yakınlaştıkça saat detaylarını görebilirsiniz.. Ha gördünüz de ne oldu? Hala öylesine bir şey işte! Bizimle değilsin.

CIARA

Ya şimdi şöyle bir bakıp kafanızı çevirdiğinizde iyi hoşta o yırtmaç fazla değil mi ? Yani kesinlikle karşı değilim isterse daha da yukarıya çıksın fakat o kadar 'öylesine' ve 'tarzansı' duruyor ki! Ayakkabılara gelince susuyorum saygım var !
ELIZABETH BANKS

Açlık oyunlarının aktrisi Elizabeth bu cut-out Elie Saab tulumuyla çok hoş olmuş. Özellikle Ruthie Davis stilettolarına bayıldım.. Topuklarındaki detay çok hoş..

ELLIE KEMPER

O elbisedeki renklerin her biriyle ayakkabı ve çantada uyumu yakalaması ve renklerin güzelliği.. Çok hoş hatta gösterişten uzak ama gösterişli ! Öyle de bir paradoks !

EMMA STONE


EMMA WATSON

Bir peplum daha Emma'dan.. Elbisedeki tüm bu karışık grafiklerden sonra ayakkabıda daha sade bir seçim beklerdim.. Bu Tabitha Simmons ayakkabıları beğenmedim , en azından tarzım değil :P



JANELLE MONAE



Böyle güzel bir ten olabilir mi ya!?

JENNA DEWAN-TATUM

Tahminimce MTV movie awards peplum tarikatı tarafından basılmış.. Söyleyecek söz yok.. Acımızı içimizde yaşayalım.. Renkler çok hoşuma gitti.. Güzel..
JESSICA BIEL

Jessicacığıma gelin olmuş gidiyorsun yeter bence :D

JULIANNE HOUGH

Yine bir peplum yine bir cut-out elbise.. Güzel .


KRISTEN STEWART

Oldukça sade bir seçim şaşırdım desem yalan olur.. Olmayan şeyi de olduracak halimiz yok ama o elbisenin göğüs kısmı hiç yakışmamış bence..

LEIGHTON MEESTER

Normal şartlarda kendisine bayılıyorum! Ama bu saç rengi ona yakışmamış bence koyu renk çok daha iyi oluyor.. Makyajından ayakkabılarına kadar çok hoş olmuş..


LUCY HALE

O 3 rengin uyumu çok hoşuma gitse ve sana önceden beridir bir sempati duysam da! eteğin önünde bir ütü sorunu yok  mu?

MILA KUNIS

Bu pullu Fendi elbise belki başka platformlarda çok hoş ve şık olabilir hatta öyle ama bir ödül törenine göre fazlasıyla sade kaçmamış mı?
NIKKI REED

Altın külçesi olarak dolaşmak ister misiniz ?
RUSSELL BRAND
Kendisi bana Murat Kekilli'yi hatırlattı :D


VICTORIA JUSTICE

Yorumsuzuz biliyorum.. Nasıl yapmış etmiş çabalamışta bu kadar kötü giyinebilmiş biz çözemeyiz arkadaşlar , sınırlarımızı zorlamayalım..

Bir de utanmadan o kemeri takmış oraya .


BLACK KEYS



Bunlar da bize benziyor Gizem! :D