24 Haziran 2012

Think Colorful!

Selam!

Bu Versace for H&M eteğimi çok severek almıştım ama şimdiye kadar hiçbir şey ile kombinleyebilmiş değildim , kısmet bugüneymiş! :)

Bilekliklerimi evde sıkıntıdan kendim yaptım :D

Hi!

I bought this skirt very fondly from Versace for H&M Collection , but I could not combine with a top until now.. :)

I did myself these bracelets at home because of boredom :D





Gömleğimi de çok seviyoruum! Daha önce Terkosta görmüş ama almamıştım daha doğrusu annemi dinlemiştim , geçen gün kendisi gidip almış!

I'm in love with this shirt! I have seen before it , but I didn't buy because of my mom. Ironically , she bought and gave me the other day :D



Bu ayakkabılarımı da çok seviyorum ama giyimi çok zor ! Hiç kullanışlı ya da rahat değiller.. 



Although I like this wedges , they're not comfortable! 


Gömlek/Shirt : Terkos

Etek/Skirt : Versace for H&M

Ayakkabılar/Wedges : Aldo

Bileklikler/Bracelets : DIY