21 Ağustos 2012

Black&Leopard

Genelde bayramda gezmek yerine evde kalırdım ama bu bayram hiç evde kalmadım desem yeridir her gün de ayrı güzeldi :)

Fotoğraflar ilk gün sinemaya gitmeden önce çekildi..

İsminden ötürü beni biraz düşündürse de başta , gerçekten güzel kurgulanmış izleyiciyi bir an olsun bırakmayan bir filmdi..

Sinema için hem yakın hemde nedense sadece oraya kanım ısındı İstinye Parkı seçiyorum fakat bu sefer gerçekten sinirlendim!

Filmin ikinci yarısında neredeyse 5 dakika filmi sessiz olarak izledik daha sonra uyarıldıkları için ! haberdar olan görevliler ses konusunu düzeltti ama hem herkesin dikkati dağılmıştı hemde tadı kaçmıştı. Bir posta da filmi geri sarsınlar diye gidildi..



Üzerimdeki omuzları kesik bluzumu Londra'daki Topshop'tan almıştım. Kendisiyle ufak çapta ama oldukça yoğun süren duygusal bir bağımız var.

Bugün Buyaka Topshop'a uğradım şöyle bir bakayım ne var ne yok diye ama hezimete uğradım. Aynılarını Londra'dan aldığım ürünler burda da indirimde fakat neredeyse 3 katı!

Hayır zaten çeşit olarak büyük sıkıntı çekiyorsunuz , bari buradan kaybetmeyin..

Türkiye'ye bir River Island bir Primark , please!

Ha birde el atmışken Topshop'ın makyaj bölümünü de getirir misiniz?!


Leopar kemerim Desa , babetlerim Zara.
 Pantolonumu da Londra'daki Zara'dan almıştım.. O konuda da kızgınım ama bu sefer doğal karşılıyorum en azından iki tarafta da fiyatlar aynı sadece çeşitte sıkıntı var..

Burada çok belli olmasa da yüzüğüm Topshop.

Çok güzel bir gündü baştan sona :)