14 Ağustos 2012

Büyükada











Geçen hafta çoook uzun süredir görmediğimiz bir yakınımızı ziyarete Büyükada'ya gittik... Büyükada'ya dair benden hoş bir kelime duyamazdınız bundan önce fakat adada çok şeyin değiştiğini farkettim.. En son gittiğimde adaya ulaşmak yaklaşık 1,5 saatinizi alıyorken artık 45 dakika kadarcık!
Artı benim hatırladığım adada yemek ve cafe açısından o kadar çok seçenek yoktu ama artık Bağdat Caddesini aratmıyor..

Gittiğimiz ev öyle güzeldi ki şu sinir bozucu sıcakta , o sürekli esen terası unutamam :D

Bu H&M kolyemi , Marni at H&M gecesinde çok beğenmiştim ama sıra o kadar uzundu ki bekleyememiştim.. Daha sonra gittiğimde de kalmamıştı.. Şansıma Londra'da karşıma çıktı! Bu sefer tereddüt bile etmedim :)

Üzerimde geriye kalan her şey benim için şüphesi 1 numara olan Topshop'tan. Böyle bir aşk yok ya bayılıyorum her şeyine!

Makyaj alışverişimi bile oradan yaptım ki şu an seve seve kullanıyorum özellikle rujları müthiş..

Ayrıca Topshop'tan çok güzel bir pijama pantolon ve ceket takımı edindim hatta Temmuzun ortasında kayak pantolonu bile aldım desem!

Alışveriş konusunda Londra'da gördükten sonra kesinlikle eksikliğini hissettiğim iki şey var Primark ve Topshop!

Burda da Topshop var elbet ama kesinlikle kıyaslanamaz!

Primark'a gelince , Allahım o nasıl güzel bir beynin sonucudur , o nasıl güzel bir mağazadır ! Tabiki her zaman bir şey bulamazsınız ve çoğu şeye burun kıvıracak olabilirsiniz ama kabul edelim! nerede ne trend ise , emin olun Primark'ta çok uygun fiyata bulabilirsiniz!

Neredeyse gün aşırı çeşitlenmesine ne demeli? Bilmiyorum belki abartıyorum ama biz ne zaman uğrasak hep farklı modellerle karşılaştık..















Görüşmek üzere! :)