22 Ağustos 2012

Sezon Değiştirirken


                  Sonbahar-Kış sezonu yaklaşıyor. 

Peki sırasıyla Eylül ve Ekim ayı bize neler getiriyor?




River Island
Havaların değişmesiyle sahalarda görmek istediklerim!


*Isabel Marant ile başlayan gizli dolgu topuğu olan spor ayakkabılar başta fiyatlarıyla dudağımızı uçuklatsa da gördüm ki bu sadece Türkiye'de böyle.. 
Londra'da neredeyse her markada çok uygun fiyatlarda bir sürü çeşidini gördüm bu ayakkabıların.
En güzel tarafı da iki tanesini Topshop'ta indirimde yakalamam..
Primark , River Island ve Topshop benim gördüklerim..
Onları artık Eylül'ün ortasında ve sonrasında sıkça göreceğimiz kanısındayım..




Primark


Isabel Marant

Topshop




*Bir diğer favorim ise bu renkli ince ceketler.. Burada henüz karşıma çıkmasalarda Londra'da çoğu mağazada gördüm ve 2 tane kendime seçtim bile... O kadar kullanışlı ve güzel bir dokusu var ki hiç üzerinizden çıkartmak istemeyeceksiniz..









 *Deri detaylı ceketleri unutmamalı.. Bir parça deri her şeyi değiştirebiliyor.. Özellikle bu kolları deri olan yeşil parkalar çok hoşuma gidiyor! Londra'nın malum havasından ötürü herkes 4 mevsim giyiniyordu ve en çok gördüğüm ceketlerin içinde 1. bu deri detaylı parkalar 2.si ise kamuflaj ceket üzerinde deri ve zımba detaylardı..