7 Ağustos 2012

Vero Moda Style Queen


Vero Moda stil ikonunu arıyor!

Tarzıyla günün kraliçesi seçilen katılımcı, Vero Moda’dan 1000 Euro değerinde alışveriş çeki kazanmanın yanı sıra harika bir çantanın da sahibi olacak!

Katılmak için hala vakit var!
Bunun için yapman gereken tek şey, kendini en trend hissettiğin kıyafetlerinle çektirdiğin bir fotoğrafı 8 Ağustos 2012 tarihine kadar Vero Moda'nın facebook sayfasına yollamak..

Ben Vero Moda tarafından 6 Ağustosta günün kraliçesi seçildim ve 1000 Euro değerindeki alışveriş çekini kazanmaya bir adım daha yaklaştım!

Bana bol şans dileyin! :)

Vero Moda is looking for its style queen!

Show your styling skills for the chance to win a 1000 Euro shopping spree at your nearest Vero Moda store!

You can still join!

Simply upload a picture of yourself wearing your most on trend look . The most stylish daily winner will receive an exclusive Vero Moda goodie bag and be entered into the competition to win a 1000 Euro Vero Moda gift card.

I won the goodie bag and entered into the competition!

Wish me luck! :)