22 Ekim 2012

Harry Potter Studio Tour #1








Warner Bross Harry Potter Stüdyo Turu'na Hoşgeldiniz!!

Welcome to Warner Bross Harry Potter Studio Tour!!

O kadar çok fotoğraf var ki tek yazıda hepsini sizlerle paylaşamadığım için 2 belki 3 kim bilir 4 parça olarak bile sunabilirim..

Aylar öncesinden aldığımız biletlerle heyecanla beklediğimiz Londra etkinliklerinden biriydi Harry Potter stüdyosu..

Beklentilerimizi karşıladı mı? Hmm çok çok çok tatmin oldum diyemem belki birkaç değişik atraksiyon düşünülebilinirdi ziyaretçiler için..

Daha çok bak ve geç tarzı bir tur oldu ki ben bir süre sonra sıkılmaya başladım..

Garanti olsun aman kaçırmayalım diye giriş saatimizden çok önce oraya gittik çünkü tren yolculuğu falan yapmamız gerekiyordu ve biz tam olarak ne kadar zamanda orada olacağımızı kestiremedik.. Tren yolculuğu düşündüğümüzden hızlı geçti..

Önce girişteki hikayede geçen çoğu şeyin satıldığı mağazada biraz vakit geçirdik..

 I cannot share all of them in one post so that there are too much photos.. I'll separate all of the photos into 2 or 3 posts..

Harry Potter Studio Tour was one of the attractions that we bought tickets months in advance..

Satisfied? Hmm I cannot say absolutely , but it was nice.. Maybe different mini shows or activities would be better.

We arrived the studio earlier for not to be late and we visited the souvenir which sells the items from the story..























   Sevgili Harry'nin merdiven altındaki odası..

The room Harry used to live in..



 Stüdyoya adım attıktan sonra sizi önce filmdeki yemek salonu karşılıyor..
When you enter the studio , you'll see the room which is called dining hall..
















 Yalnız buradan yetkililere sesleniyorum bende böyle bir şölen istiyorum hayır bizim neyimiz eksik?

I want a feast like this!




Devam edecek! :)

To be continued! :)