7 Ekim 2012

Houndstooth Pattern / Kazayağı Deseni



O geri döndü.. O tekrar aramızda.. O peşimizi bırakmıyor.. O bir desen.. O bir klasik.. O , o nasıl desem..


Kazayağı deseni yeniden ama bu sefer biraz daha 'çılgın' haliyle göz dolduracak!



It's back.. It doesn't leave us.. It's a pattern.. It's a classic..

Houndstooth pattern is here again ,but  in a different form.. This time a little more 'crazy'..






Bu desen benim için Kim Kardashian demek , en  çok onunla özdeşleştirmişim..

When I think about this pattern , Kim Kardashian comes to my mind..


Anna'cığım nasıl da patlatmış saç aksesuarıyla!

Anna is perfect with this pattern and the hair accessory..


Peki genelde siyah-beyaz olarak kullanılan bu desen yine aynı formda mı?

Well , is it in the same form ?

No!


Hayır!

Dedim ya bu sezon daha 'çılgın' diye.. Artık kazın ayağı öyle değil! Dişler daha büyük renkler uçuk!!

This time it comes out with the colors!




Ben daha bu renklerde olanlarla karşılaşmadım ama Primark'ta büyük dişli klasik bir hırka görmüştüm.. Bugün de İpekyol'da klasik siyah beyaz kazayağının kullanıldığı elbise ve etek modelleri gördüm..

Ama onlardansa bu renkler bu büyük dişler çok daha eğlenceli..

Biraz 'çılgınlık' yapalım?!

Let's do some 'craziness'?!