15 Ekim 2012

İpekyol Ceket


Bildiğiniz gibi geçen hafta ile birlikte İstanbul Moda Haftasını geride bıraktık.. Ben çok az defileye katılmış olmama ve her gün oraya gitmememe rağmen geçen hafta benim için öyle yorucuydu ki anlatamam..

Gerçekten 4 gün boyunca sabahtan akşama orada olanlara inanamıyorum..

Benim için katıldığım ilk moda haftası oldu o yüzden beklentilerimi tam olarak nerede tutmam gerektiğini artık biliyorum.. Çok tatmin edici bir deneyim miydi peki?

Hayır , ama hoştu..

Umarım en yakın zamanda sizlerle ifw fotoğraflarını da paylaşabilirim..




Bu ceketi kendime doğum günü hediyesi olarak ben seçtim.. İlk gördüğüm anda benim olması gerektiğine karar verdim ve zafere giden yolda emin adımlarla yürüdüm!

Bu ceketi şurada da gördüğünüz gibi çook daha önce H&M Garden Collection'dan hatırlıyordum.. Tabi benimkinde ufak farklılıklar var göze çarpan ya da onlarınkinde! :)



 Bilenler bilir ki bu bilenler az da olabilir bilemedim şimdi ; ben maviye bayılırım.. Her tonunu ayrı severim.. Buna rağmen çokta mavi tonlarında kıyafetim yoktur. (bknz: bir daha ki doğum gününe -ki çok kalmadı 1 yılcık kadar var- hediye fikri) 

O yüzden bu River Island bluzumu çok seviyorum..









Ayakkabılarımı bu yaz Londra'dan aldım ve bütün bir yazı onlarla geçirdim !






Bluz / Top : River Island

Ceket / Jacket : İpekyol

Pantolon / Jean : Zara

Ayakkabılar / Shoes : Atmosphere

Kolye / Necklace : H&M

Küpeler / Earrings : Topshop

Bilezik / Bracelet : Accessorize

Yüzük / Ring : Topshop

Saat / Watch : Guess

Çanta / Bag : Stradivarius