20 Ekim 2012

İstanbul Moda Haftası






Selam!

Bu sene ilk defa katıldığım İstanbul Moda Haftasına tamda düşündüğüm ve istediğim şekil ve sıklıkta muhtemelen bulabileceğim 1001 çeşit bahaneden ötürü katılamadım.. Fakat kendimi kesinlikle bir fikir edindiğim konusunda avutuyorum..

Çoğu defileye girememekle birlikte fotoğraf makinemi de anneme verdiğim için dilediğim gibi fotoğrafta çekemedim ama çeken çok vardı eminim siz zaten heeeepsini görmüşsünüzdür :) 1. , 3. ve son gün belirli saatlerde oradaydım.. Yalnız sadece 2 gün ne giydiğimi fotoğraflayabildim.

Bu arada stilistlik kursuna başladım her hafta yaptıklarımızı paylaşmayı düşünüyorum.. :) Gerçi alışık olmadığım için 5 saat çizime! (çizim dediğime bakmayın çizgi çalışması henüz) dayanamadığım için erken kaçmış olabilirim bugün ama zamanla alışırım herhalde! :)