9 Kasım 2012

Camo&Biker

Kamuflaj deseni ve bordo şüphesiz ki bu sezonun patlayan iki trendi.. Henüz bu akıma uyup ne kamuflaj desen gömlek veya ceket ne de bordo pantolon vs aldım.. Çünkü zaten zamanında almıştım :D

Almaktan kendimi alıkoymamın bir sebebi de beğenmemem. Bu yaz Londra'da zaten kamuflajın patlayacağı çok belliydi adım başı birinde görüyorduk ve gerçekten çok güzel parçalar vardı.. Özellikle Topshop'ta öyle güzel detaylı kamuflaj ceketler gömlekler vardı ki , alın ona şefkat gösterin onu sevin besleyin isim verin falan. Belki bir parça abarttım. Neyse bu sebeptendir ki orda görüpte almadığıma aman bizde de çıkar çeşit çeşit demek gibi bir şapşallığa düştüğüme pişmanım..

Benim boynumdakini ne zaman hatırlamıyorum ama rahat 2 yılı var Zara'dan almıştım.. O kadar severek kullanıyorum ki canım benim isim vermeme ramak kaldı..

Elbise ise annemin dolabından.. Ben görsem bu elbiseyi almazdım ama giymeye gelince severek giyiyorum rengi dokusu rahatlığı çok hoşuma gidiyor..

Hepimizin şu sıra takip ettiği baktığı bulduğunda kaptığı şeylerden biri de motorcu botlardır diye tahmin ediyorum.. Ben geçen kıştan beridir arıyorum kendilerini.. Sonunda Bershka da gözüme iliştiler ki siyah bakmama rağmen bu renge , bu botlara bayıldım..

Aldıktan hemen sonra da Stradivarius'ta siyah ve içi hafif tüylülerini gördüm.. Gerçi onlar fiyat olarak tam iki katı ve gösteriş olarakta yarısıydılar.. O yüzden çokta üzülmedim ve saçlarımı savurarak çıktım.. Çok bulamazsam siyah bir tane gidip alabilirim ama kapıları kapatmayalım..











Elbise / Dress : Mavi
Botlar/Boots : Bershka
Çanta/Bag : Matraş
Şal/Scarf : Zara
Palto/Coats : Polo Garage
Kolye/Necklace : H&M
Bileklik/Bracelet : Mango

Enhanced by Zemanta