18 Kasım 2012

Topshop Biker Jacket

Bu deri ceketimi yazın Topshoptan almıştım.. Yaklaşık 2 hafta her gün cekete bakıp acaba iade mi etsem diye düşündüm ama giydikten sonra iyi ki geri vermemişim dedim! Hani bazı kıyafetler vardır ya sizi mutlu eder giydiğinizde hemen enerjinizi değiştirir falan , bu da öyle bir ceket işte..

Ayrıca bana kendimi Leyla ile Mecnun dizisindeki İsmail abi gibi de hissettirdi :D ama olsun ben zaten İsmailin tarzını da çok severim :p Şaka bir yana alışverişe çıktığımda elim asla öyle sade her zaman her şey ile giyilebilecek 'basic' parçalar vardır ya heh işte onlara hiç gitmez! Nerede parlak , aşırı , değişik bir şey varsa o benim ilgimi çeker.. Mesela bu yaz neredeyse her gün karşıma çıkan bir etek vardı tamamen uçuş uçuş tüyden pembe (mavisi de vardı) bir etek! Allahım nasıl çılgın nasıl alakasız bir parça ama nasıl beğeniyorum ve almadığıma şu an nasıl pişmanım.. Tabiki böyle alıp hala giyemediğim bir çok şey var dolabımda.. Ama işte demek ki tarz meselesi bu.. Karakter buysa yapacak bir şey yok , bu benim :)




Pantolonumu da geçtiğimiz yaz H&M'den almıştım.. Çook daha öncesinde burada görmüş ama bir şekilde alamamıştım.. Herhalde H&M'den alıp severek giydiğim ilk ve tek pantolon. İçimdeki gri bluz ise yine topshoptan.. Sanırım hamileler için olan koleksiyondandı ^.^ Benim için kendisi her şey ile giyilebilinen kurtarıcı parçalardan.









Bu küpelerimi çok seviyorum onlarda topshoptan , aslında artık büyük , iri ve sallantılı küpelerden çok hoşlanıyorum.. Saçlarımı kısaltmadan önce at kuyruğu ile kullanmaktan da çok memnundum :( Burdaki kolyem çok belli olmasa da Primarktan 1 pound gibi çok komik bir fiyata almıştım bana çok şirin geliyor :)








Enhanced by Zemanta