9 Ocak 2013

Buckingham

Her ne kadar hava kasvetli gözükse de bu yemyeşil alan sizin de içinizi kıpır kıpır etmiyor mu ?! Geçen yazdan kalan fotoğraflarla devam ediyorum ama bugün ya da yarın size güncel iki post daha yayınlayacağım :)

Sabah erken uyanıp -ki bir ay boyunca yapmakta zorlandığımız tek şey buydu sanırım havanın kasvetinden :) sarayın önündeki nöbet değişimini izlemek için yola çıktık.. Saraya giden bir çok yol vardır eminim ama biz metrodan çıktıktan sonra bir parkın içinden geçerek saraya ulaşmayı seçtik.. O kadar hoş ki sabah kahvenizi alıp o tatlı serin havada yürümek..

Benim birden kendimi kaybedip uzaklaşmamın sebebi işte onlar!



İçlerinde daha küçük olan o ikisi anne ve baba diğer ikisi ise çocukları..

Elimdeki kahveyi üzerime döktükten sonra tahmin edersiniz ki aşkımız son buldu..

Şu güzelliğe bakar mısınız! İmkansız belki ama bundan bir tane istiyorum !

Tabi bir süre sonra sıkıldık çünkü görmek zordu ama kargaşa hiç yoktu polisler düzeni öyle güzel sağlıyor ki..

Geldiğimiz yoldan dönerken okula gitmek yerine gezelim diye caydırdım Gizemi :)


Kot ceket -- Topshop

Gömlek ve pantolon -- River Island

Ayakkabılar ve çanta -- Primark

Bileklik -- H&M


Sizi bu yakışıklıyla başbaşa bırakıyorum..

Görüşmek üzere :)



Enhanced by Zemanta