21 Ocak 2013

New In / Shoes and Accessories

Bershka


Yeni botlarıma ve tüylü kolyeme merhaba! deyin..



Güzel rastlantıları seviyorum.. Uzun süredir bloglarda gördüğüm bu chelsea botları arıyordum ama nereden alabileceğimi bilmiyordum.. İnternetten sipariş tek seçenek gibiydi ve bir çok fiyat aralığı vardı ama ayakkabı bu sonuçta bana uyar mı rahat edebilir miyim falan güvenemediğim için almadım.. Daha sonra Pazar günü Buyaka Topshopta indirimli olarak karşıma çıktıklarında ki tepkimi tahmin edebilirsiniz!! Daha bir gün önce o kadar baktığım ayakkabı tam istediğim rengiyle karşımda , durur muyum aldım tabiki :) Bu arada Buyaka indirimde bir harika kesinlikle öneririm !

Artık benimde muhteşem bordo Chelsea botlarım var :)

Giymek için sabırsızlanıyorum :)

Siyah süet botlarsa Zara indiriminde karşıma çıktılar.. İnanılmaz uygun bir fiyatta ve tek kalmışlardı , tabiki kaptım hemen :)

Son olarak bu siyah tüylü kolyeyi de Bershka'da gördüm ve aldım.. Henüz kullanamadım ve annem hala bunu nasıl aldın korkunç gözüküyor dese de , biliyorum severek kullanacağım :)




Say hello! my new lovely booties and feathery necklace..


I love beautiful coincidences.. I have been searching for this chelsea boots everywhere.. I thought that internet was the only option , but I could not trust if it is right for me or not. So , last sunday they suddenly came up at topshop moreover they were on sale!  I surprised because I didn't saw them at any topshop , but topshop in Buyaka Avm really successful in terms of variety items and lots of sale racks..

Thus , I have these perfect oxblood chelsea boots!

and

I'm waiting for wear them as soon as possible!

The black ones is from Zara sale.. I grabbed the last one and I loved them truely.. They are really comfortable , perfectly mid heel and black! What can I want more? :) With all that they had really cool price  :)

Last one is the feathery one :) I just saw and bought this necklace.. I know I'll use it , but my mom still say that how could you love them they are terrible. As I said , I know I'll use it :)
 It's from Bershka.



Topshop




Zara



Enhanced by Zemanta