7 Şubat 2013

Fringed Suede Jacket





* İçim bir huzursuz ki şu sıralar hiçbir şey paylaşamadığım için , dün çıkmadan önce bari kendim çekim yapayım dedim ama sonuçlar beni tatmin etmedi bütün fotoğrafları sildim çünkü kapalı alan olduğu için önceki fotoğraflarımda olan görüntü kalitesini yakalayamadım.. Gerçi hemen kapalı alana suç atmayayım belki makinemin dilinden anlamıyorda olabilirim..

* Havaların şu sıra baharlık olması en çok beni mutlu etti ceketlerime geri dönebildim.. Bu püsküllü süet ceketi geçtiğimiz yaz ayıla bayıla Zara'dan almıştım şimdi de severek giyiyorum.. Bordo H&M pantolonumla  yakaladığı kontrast çok hoşuma gidiyor.. İçimdeki tshirtü de bu indirim döneminde Zara'dan aldım kumaşı , grisinin tonu ve üzerindeki baskısı çok hoş.

* Yeni eğitim dönemi benim için başladı ama henüz ayak uydurabildiğimi söyleyemeyeceğim.. Umarım önceki döneme kıyasla çok daha iyi olur..

* Bu arada hepsi bir yana sizlerle paylaşmak istediğim bir başka konu da şu : Yakında www.dilarakoseler.bigcartel.com adresi üzerinden ve belki buradan belki de yine bana ait olan başka bir sayfa üzerinden benimle kısa tatlı , acı uzun ilişkilerini sonlandırmış kıyafetlerimi satışa sunmayı istiyorum..

Öpüldünüz!


*I feel uneasy because I cannot share new posts at present , so I took some pictures but they weren't as good as before.. I erased all of them! 

*Thanks to lovely weather conditions I met my jackets again! I wore this Zara fringed suede brown jacket , burgundy leather look H&M pants and Zara grey t-shirt..

*By the way , I'll sell my old or new some clothes on www.dilarakoseler.bigcartel.com or a new page like this . I will inform you when it's starting :)

Kisses!