4 Şubat 2013

Liebster Blog Award







Sevgili Merve ve Müge beni Liebster ödülüne layık görüp 'mim'lemişler! Liebster ödülü takipçi sayısı 200'den az olan blogların trafiğini arttırmak ve yeni blogları keşfetmek üzere yaratılmış çokta iyi olmuş iki yeni harika blogla tanıştım :)

Şimdi cevaplamam gereken 11 soru var normalde -fakat benim 22 oldu iki kere mimlendiğim için :)- 11 tane de kendimle ilgili gerçeklerden bahsedeceğim..

Merve Doger'in sorularına cevaplarım :

1. Kış aylarında giymekten hoşlanmadığınız parçalar var mı?
- Ugglarıma ve peluş kürküme bayılsam da artık sıkılmaya başladım sanki hep aynı şeyi giyiyormuş gibi hissettiriyorlar bana ve resmen moralim bozuluyor!


2. Düzenli olarak aldığınız dergiler? Varsa dergilerin isimleri?
- Düzenli olarak herhangi bir dergiyi takip etmiyorum çünkü artık eskisi gibi zevk alamıyorum sanki hepsini internette ve bloglarda görüyormuşum gibi geliyor , öylesinden daha çok zevk alıyorum fakat yine de dergi aldığım zaman Vogue , All , InStyle ve Elle tercihlerim arasında..


3. Stilini beğendiğiniz yerli ve yabancı ünlüler?
- Yabancılardan bahsedicek olursam Gizem sayesinde hayranları olduğum Kardashian ailesinin bütün fertlerinin tarzına bayılıyorum!! Birde şu sıra Rita Ora hayranlığım baş gösterdi..


4. Ev dekorasyonunda kullanmayı en sevdiğiniz eşya?
- Yani aslında çok içinde değilim aslında bunun ama sanırım aynayı çok kullanırdım.. Kendi yatak odam için tamamen aynadan bir makyaj masası istiyorum çok uzun süredir ama doğru olanı henüz bulamadım..


5. Kendinizi özdeşleştirdiğiniz ya da sempati duyduğunuz bir kitap/filmkarakteri var mı?
- Özdeşleştirdiğim diyemem belki ama beni izlerken çok duygulandıran bir film var aslında , Flipped , belki oradaki Julianna karakterine bayıldığımı ve onu çok iyi anladığımı söyleyebilirim :) Hepimiz karpuz kokulu o çocuğu aramıyor muyuz?


6. Severek takip ettiğiniz yabancı blogger?
-Kesinlikle LLYMLRS.. Kendisine bayılıyorum!


7. Plan yapmak mı, anı yaşamak mı?
- Plan yapmak

8. Blog postlarını olurşturmanız ne kadar sürüyor?
-O kadar tembelim ki uzun süren süreç karar süreci..


9. Kıyafetlerinizde özellikle tercih ettiğiniz bir renk var mı?
- Kesinlikle yok.. Renklere bayılıyorum hepsinin yeri ayrı..


10. Bir roman dizisi ile ilgilendiğinizi farzedin (örneğin; Harry Potter, Pretty Little Liars) tercihiniz kitap mı, film/dizi mi olur?
- Çok fazla dizi izliyorum o yüzden sanırım dizi olur.


11. Ayakkabı ve çanta seçimlerinizde ne belirleyici olur?

- Keşke belirleyici şeylerim olsa şimdiye kadar nerde neyle nasıl diye düşünmeden neyi sevdiysem onu aldım ama artık daha dikkatliyim.. Kafamda bazı şeyleri belirleyip -renk gibi- alışverişe gitmeye yeni başladım.. En son aldığım siyah ve bordo botlardan çok memnunum mesela çoğu şeyle birlikte giyebiliyorum ve çok rahatlar.. Böyle parçaları toplamak istiyorum artık :)


Müge'nin sorularına cevaplarım :
1- Kendin yap projeleri yapıyor musunuz?

- Bir ara çok heveslendim biraz denedim ama sonra yarım bıraktım , sıkılıp bırakma gibi pis huylarım var :(

2- İlham kaynağınız?

- Kendim :p Bloglar sanırım belli başlı her gün yokladığım dört gözle beklediğim bloglar var tarzımın tamamen uyuştuğunu düşündüğüm falan , bunlarda beğendiğim 'look'lar tabiki benim tercihlerimi de etkiliyor :)
3- Blog açmayı aklınıza getiren ne oldu?

- Sizinle aynı zevke , ilgi alanlarına sahip insanlarla tanışma ve etkileşim içinde olma fikri beni cezbetti..

4- Blog postları yazacağınız zaman tıkandığınız veya ne yazsam ki dediğiniz oluyor mu?

- Olmadığı zaman var mı ki acaba :( Sırf bu yüzden bazen hiç yazı eklemiyorum.. Kafamdayken her şey çok güzel ama yazmaya gelince ya üşeniyorum ya yok bu olmadı diyorum , henüz bunu yenemedim..

5- Modanın hangi alanı daha çok ilginizi çekiyor?

- Hmm aslında her alanıyla ilgilenmek istiyorum yani tüketim kısmıyla ilgilendiğim aşikar ama bunun yanısıra tasarım kısmında da yer almak istiyorum.. Bu dönem stilistlik kursuna başladım ama yine tembelliğimden yarım bıraktım ama tekrar denemek istiyorum..

6 - Sizce moda neden bu kadar insan tarafından takip ediliyor?

- Bence biraz insanların en özgür şekilde kendilerini anlatma şekli gibi bilemiyorum benim için büyük mutluluk kaynağı inanılmaz zevk alıyorum mutlu ediyor beni ötesi var mı :)

7- Taksitlenmekten korkmayacağınız ürün?

- Elektronik ürünler sanırım.. Şimdiye kadar hep böyle oldu.

8- 
Ünlü markalardan hangisi sizi daha iyi anlatıyor? 
- Ben daha çok şu an için ulaşabileceğim markalara hayranım ama tabi ki devlerden beğendiklerim  Miu Miu , Prada , Acne ilk aklıma gelenler..

9- Kabine girdiniz ve kıyafetinizi denediniz. Vazgeçme sebebiniz ne olur?

- Üzerime uymamıştır bedeni , kalıbı bana uygun değildir ya da çok çok çok uçuk bir parçadır hiçbir şekilde şu an ki yaşantımda giyme ihtimalim yoktur.. Ben genelde bu tarz şeylerle kabine gitmem gerçi sadece alabileceğim parçalarla giderim :)

10- Görmeden ölmek istemediğiniz yer neresi?

- Bora Bora adası!! Kesinlikle orada tatil yapmak istiyorum!

11- Keşke.. ?


- Bu kadar tembel olmasam :)


11 Gerçek :

* Küçükken ünlü olacağıma neredeyse emindim.. Vazgeçmek için ne kadar büyümüş olmam gerektiğini bilemiyorum :o

*Şarkı söylemek , dans etmek hatta ikisini bir arada yapmak falan asla beceremeyeceğim şeylerden.

*Gün içinde uyursam modum tam tersine dönüyor.

*Kuralcı değil tedbirliyim.

*Bazen gerçekten istemeden çok sinir bozucu olabiliyorum.

*Tam aksi gibi gözükmeme rağmen utangaç ve çekingenimdir. Hadi zaman zaman diyelim..

*İnatçıyım

*İnanılmaz sabırsızım

*Yeni şeyler denemeyi seviyorum

*Genelde doğru bildiğimi ve kafama koyduğumu yapıyorum

*Bir şeyi istersem her yolu deniyorum..

Son olarak kendimle ilgili soru sorulmasından ve cevaplamaktan çok hoşlanıyorum..

Teşekkürler sorularınızı cevaplarken çok eğlendim  umarım sizde okumaktan zevk alırsınız :)