2 Şubat 2013



Şu sıralar ya bazı şeyler ters gidiyor ya da ben tersim bilemiyorum çok sıkıntılardayım. Hiçbir şey yapmak istemiyorum , başladığım şeyleri yarım bırakıyorum , ne giysem olmuyor , çekilen fotoğraflara şans vermeden siliyorum ve en önemlisi tatil bitsin istemiyorum!! Pazartesi günü sabah erkenden -ve malesef bir hafta boyunca normalden daha da erken uyanmak zorundayım - kalkıp yüzüme gülücük kondurup hazırlanıp dışarı çıkmak istemiyorum ha bir yandan da istiyorum. Bazen içimde iki Dilara varmış gibi hissediyorum ve ikisinin birbirine hem bu kadar zıt hem bu kadar eş olmasına şaşırıyorum. Yarın ne yapsam karar veremiyorum.. Bilgisayarımı da özlüyorum aramızda güçlü bir bağ varmış başkalarını yerine koyamadım geri dön diyorum .

 Çelikten özür diliyorum.




Bu arada 2 blog tarafından mimlenmişim :) En yakın zamanda yazacağım bende teşekkürler ! :)