12 Şubat 2013

Zara Kanaviçe Kazak ve TRF Deri Etek




 Bu kanaviçe işlemeli siyah Zara kazağımı o kadar sık giyiyorum ki artık formam oldu diyebilirim.. Sezondan alıpta üzülmediğim parçalardan biri çünkü hem çok rahat hemde 'ne giysem olmuyor!' zamanlarında kurtarıcı bir parça benim için.. 

Bu deri eteği de geçen hafta Zara'da görmüştüm ama kotam dolduğu için alamadan dönüp üzerine bir de tweet atıp onu tweetlerimde yaşatmayı denemiştim! Gelin görün ki 3 4 gün içinde kollarıma düştü :p 

Tek siyah eteğimi bu bavula sığmıyor diye canhıraş bir şekilde Londra dönüşünde çöpe atmıştım ( bandaj etek ne kadar yer kaplayabilirse..) . O zamandan beri resmen eksikliğini hissediyorum meğer siyah güzel bir etek ne kadar da önemliymiş!

 Havalar şu yağmurlu ruh halinden kurtulur kurtulmaz çok daha sık üzerimde göreceğinize eminim..

Topshop chelsea botlarıma olan aşkımı da beni yakından tanıyanlar bilir! Kesinlikle onlara tapıyorum neyle giydiğim neye uyduğu uymadığı -ki bence her yerde muhteşemler !- hiç önemli değil.. 

Güzel bir hafta geçirelim!







Sweatshirt : Zara



Coat : Polo Garage

Bag: 9West

Boots : Topshop

Skirt : Zara





Enhanced by Zemanta