14 Mart 2013

Neon Pink Pants




Merhaba!

Öncelikle hemen söylemek istiyorum ki dün daha önce de bahsettiğim gibi moda haftası için Antrepo'daydım ve bu akşam fotoğrafları sizlerle paylaşacağım :) Eğer takip ediyorsanız dün bir çok anlık görüntü ve video paylaştım Keek , Vine ve Instagram üzerinden..

Buradaki fotoğraflara gelirsek onlar Salı gününden hızlıca çekilmiş birkaç poz :)

Bu neon pembe pantolonu H&M de ilk gördüğümde bedeni kalmamıştı daha sonra biraz büyükte olsa bulduğum gibi aldım.. Rengine hayranım inanılmaz parlak ve dikkat çekici! Hatta fazla dikkat çekici haha  ^.^

Kot ceketim ve dantelli bluzum Topshop, çantam Nine West ve bu bence harika parlak lacivert loaferlar Primark.
Primark demişken Türkiye'de açılması söz konusuydu bu yıl , ne oldu acaba ???


Hi!


Firstly , as I mentioned early I attended fashion week yesterday , so I was at the Antrepo and I'll share the photos with you today :) If you follow me , I shared lots of photos and videos on Keek , Vine and Instagram..

As for these photos , they were taken on Tuesday..

This neon pink pants are from H&M , it is incredibly eye-catching :)

I bought these glitter blue loafers from Primark .

Jean jacket and lace top are from Topshop.

Lastly, bag I use almost everyday is from Nine West .