26 Mayıs 2013

Suit up!



*Bütün bir sonbahar/kış sezonu boyunca uzun elbise istiyorum diye diye dönüp dolaştım , fakat ne zaman ki havalar ısındı ne zaman ki Dilara artık onları giyemezdi hepsi birer birer karşıma çıktı.. Tabi ki ben onlara küsmedim burun kıvırmadım , teker teker topladım onları.. Şimdi kuzu kuzu dolapta bekliyorlar :)

*Final haftası olsun vize haftası olsun bunlar sadece bende mi ters etki yapıyor merak ediyorum. Bu dönemlerde dünyaya çalışmak için gönderilmiş olan insanoğlu olmama rağmen geliş amacını unutmuş çaresiz bir göçebeye dönüyorum.Neyse ki kısa sürüyor bu haftalar da çözüm bulmama gerek kalmadan geçiyorlar.



* I was looking for a favorable maxi dress all the fall/winter season , but they came up one by one when the weather do not permit to wear them! Now, they are waiting for the day I'll wear them eventually :)





Elbise/Dress : Topshop