2 Mayıs 2013

Zara Swimsuit with H&M Blazer



Biliyorum beni çok özlediniz!

Yokluğuma binbir çeşit bahane bulabilirim her zaman yaptığım gibi! ama bu sefer kabul ediyorum tek suçlusu benim.. Fotoğraf makinem 10 gün için benden alınacak olduğunda bu son şans dedim ve şu sıralar aldığım en güzel şey olan bu Zara mayoyu deri etek ve klasik bir ceketle kombinleyip sizinle paylaşmak istedim.. Çokta hoşuma gitti gece çıkarken oldukça pratik ve çekici bir seçim gibi gözüküyor..

We are handsome markasını belki şurada  Rihanna'nın üzerinde gördüğümüz zamanlardan hatırlarsınız..  Kesinlikle hayran olunası ürünleri olan bu harika markayı taklit etmekte biraz geç kalmış olabiliriz :) Tek çeşit olarak benim gözüme bu mayo çarptı Zara'da ,  fakat Collezione da Eda Taşpınar işbirliğiyle bir mayo bikini koleksiyonu hazırlamış , bu koleksiyonun içinde de benzer bir mayo görebilirsiniz. (tam da burada )

Hahah bu da bu yazının şarkısı olsun mu olsun! :) Teach me tiger


I know you missed me so much!
I can find lots of pretext about why I was lost , but I won't! I'm guilty! When I realized my camera will be taken from me for 10 days , I prepared quickly this post. I wore this lovely Zara swimsuit with Zara leather skirt and H&M blazer.

Didn't it remind you of We are handsome swimsuits?






Etek ve Mayo : Zara
Ceket : H&M

Skirt&Swimsuit : Zara
Blazer : H&M