10 Haziran 2013

Spotted




Finallerim biteli ve açıklanalı çok oldu.. Bu demek oluyor ki harcayarak bitemeyecek kadar çok zamanım var ama ne yaparak!! Şu sıralar o kadar boşlukta hissediyorum ki evden sadece spora gitmek için çıkar oldum sınavları biten sadece benim anlaşılan.. Umarım yakın zamanda bu durum değişir ve daha çok paylaşımda bulunabilirim :)
Yorumlarınızı benimle paylaşmanız beni çok mutlu ediyor , bekliyorum..
Öpüldünüz!!



My finals are dead and buried such that the results is declared. It means I have lots of time to spend on wtf! I do not have anything to do! I feel empty all the day while I'm thinking what can I do today.. Most of the time I just go out for gym..  I hope things will change for me and also I grab the chance to take new photos and prepare much more posts!

 Please share your comments with me , they will make me happier!

Lots of kisses!!





Etek/Skirt : H&M
Bluz/Shirt : Topshop
Yüzük/Ring : H&M
Bileklikler/Bracelets : İpekyol
Ayakkabılar/Shoes : Marcatelli