9 Temmuz 2013

InstaDiary #2





Selam!!

Umarım herkes harika bir yaz tatili geçiriyordur.. Madem sizlerle yeni fotoğraflar paylaşamıyorum o zaman geçen haftalarda neler denedim onlara bakalım :)


Öncelikle fotoğrafların hepsi indirim döneminden önceydi bu arada umarım indirimden istediğiniz ya da beklediğiniz parçaları kapabilmişsinizdir ! :) Bu yakası taşlı bluza gidip gelip bakıyordum fakat depodakilerde dahil olmak üzere neredeyse hepsinde bir sorun olduğu için benimle eve dönemedi.. Gri zımbalı ayakkabılaraysa resmen aşıktım.. Siteden kaç kere açıp baktığımı kaç kere giyip denediğimi bilen bilir , indirimde tam yarı fiyatına bulduğumdaysa hemen aldım! İnanılmaz rahatlar zaten çok yüksek bir ayakkabı değil ama çok şık durduğuna emin olabilirsiniz..

Pembe kumaş pantolon bütün olarak belki hoş durmuş olabilir ama kalıbı çokta içime sinmedi yine de rengi cezbedici kabul etmeli!


Dar elbiselere bayılıyorum fakat bazıları insanı içinde boğulacakmış hissi yaratıyor üstelik bunun bedeni bana büyük kalmasına rağmen..



Aslında bu şort gayet hoştu kalıbı da çok hoşuma gitti popoyu çokta güzel gösteriyor ^.^ fakat indirim dönemi öncesi insanda bir paranoyaklık başlamıyor değil ya ben alırım da yarı fiyatına karşıma çıkarsa!? diye :) (ÇIKMADI )



Geldik mi yazın başından beri her blogta karşımıza çıkan skortlara :) Bu arada farkındaysanız 4 resimde de bir diğer takıntılı olduğum arkası altın rengi metal topuklular , çok denedim çok kararsız kaldım.. Skortlara gelince siyahını tercih ettim çünkü beyazının kumaşı daha farklı geldi iç gösteriyor gibi biraz da.. Şu an kırmızısına göz dikmiş durumdayım ama bazı mağazalarda kalmamış..