30 Nisan 2014

From Past to Present : Disneyland


Merhaba!

Şu sıralar kafamda yaklaşan tatilimi planlama çalışmaları var.. Bunların içinde , Gizem ile yapacağımız yolculuğun bir kısmında hep görüp gitmek istediğimiz Disneyland'e uğramak var.. Şimdiden ne giyeriz ne yaparız diye konuşmaya başladık desem yeridir >.<



Ben bunları düşünürken bu sabah karşıma Disneyland'in geçmiş yıllardaki görüntüleri çıktı ve fotoğraflar çok hoşuma gitti sizlerle de paylaşmak istedim.. Dünyanın en büyük eğlence parkı yaklaşık 60 yaşında ve hala 1 numara :)

Bu arada araştırırken bir bloga denk geldim ve aşık oldum desem yeridir!! Kız Disneyland'te mi yaşıyor bilemiyorum ama o fotoğrafları görmeniz şart! Ne giymiş ne yapmıştan çok her fotoğraf dergiden fırlamış havasında olduğu için hayran hayran onları inceliyorum , kesin kesin kesiinn bakın.