7 Eylül 2014

Baby Blue Playsuit

pinkfloralstatementnecklace
Playsuit / Tulum : Zara

Clutch / Çanta : Bershka

Bracelets and Necklace / Bileklikler ve Kolye : Fashiconic

Shoes / Ayakkabılar : Zara



Uzun bir süredir paylaşımlarda bulunamıyordum çünkü Instagram'da gördüğünüz gibi eğlenceli bir Bodrum tatili geçirmekle meşguldüm .

Stil paylaşımlarına geçmeden önce düzenlediğim çekiliş sonlansın istedim , buradan kazanan takipçim Özlem'i tebrik ediyorum ! Bu tarz bir çekilişi en yakın zamanda tekrar düzenlemeyi düşünüyorum ne dersiniz?

 Bu kombini gitmeden önce giyip fotoğraflamıştık . Bu bebek mavisi tulumu daha önce Youtube kanalımda paylaştığım alışveriş videosundan hatırlayanlarınız vardır belki. Şimdilerde havalar o eski bunaltıcılığından sıyrılmış olsa da ben bu tulumu giydiğim gün inanılmaz bunaltıcı bir hava vardı , hal böyle iken benim kurtarıcım oldu kendisi!

Pembe ve mavinin birlikte kombinlenmesi benim kafamda tatlı bir masumluk sembolize ediyor :)

Yakında yeni bir alışveriş videosu ile geliyorum ve bu tarz video paylaşımlarını arttırmak düşüncesindeyim , takipte kalmak için kanalımı takip etmeyi unutmayın :)

Öpüldünüz!

babyblueplaysuit

lookbookbabyblue