21 Eylül 2014

Wearing Transparent Spotty Shirt

fatmanın-eli-kolye


Herkese yeniden merhaba!

Dolu dolu geçen bir tatil sezonundan sonra başlayan okul , soğuyan hava tokat gibi çarparak gerçekliğe döndürdü beni :D

Bu fotoğraflar iki hafta öncesinden , sevgili Eda ile öncesinde Gusto Sonbahar/Kış yeni sezonunu incelediğimiz ve akşamında da Beymen'in 100. yılını kutladığımız bir günden.

Transparan bence tahtı sarsılamaz bir trend. Ben gömlek olarak ele alıyorum ve transparanlık bize bir soruyla usulca yaklaşıyor. Transparan gömlekleri nasıl giyerim? İstanbul'un neresinde olursanız olun , transparanı tercih ettiyseniz meraklı gözlerden kaçamazsınız! Ben bunu bir parça daha azaltmak adına bustiyer ile kullanmayı seçtim. Anlaşılması için baya baya meraklı olmaları gerekiyor :D

Unutmadan , Youtube kanalıma abone olursanız yakında bir Yunanistan videosu geliyor kaçırmazsınız :)

puantiyeli-gömlek
Shirt : Topshop
Pants : Zara
Belt : Zara
Bag : Desa
Necklace : Bodrum


transparent-shirt

zara-trousers-lookbook






                                     BLOGLOVIN    FACEBOOK   INSTAGRAM   YOUTUBE