8 Kasım 2014

Dış Giyime Nasıl Renk Katarız? Renkli Paltolar!




Eğer bu sezon için yeni bir palto almak istiyorsanız ve klasik bir şeye ihtiyacınız yoksa renkli olanlara kesinlikle bir şans vermelisiniz. Sonuçta bu gibi aylarda iç mekanlarda değil tabi ki ama dışarıdayken ne giydiğimiz sadece paltomuzdan ibaret olabiliyor çünkü başka bir şey gözükmüyor :) 



Benim internette dolaşırken ve mağazada beğendiklerimden (Zara olanı her gittiğimde giydim) bazılarını fikir vermek amacıyla paylaşıyorum. Sizlerde beğendiklerinizi bana yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Kırmızı  -  Academia   Bej  -  Beymen Collection
Kırmızı her zaman göz alıcı bir renk değil mi? Her zaman  tercihim değildir bana çok yakışan bir renk olduğunu düşünmüyorum ama yine de insanın aklını çelme gücüne sahip. Böyle kırmızı bir paltoyu giyerken geri kalan her şeyi de kırmızı seçerek şeytanın uşağı gibi gözükebiliriz, tercih meselesi :D

Beymen'in paltosuna gelirsek, eli klasikten şaşmayan ama bir parça da renk katmak isteyen biriyseniz belki bu parça sizin içindir, ne dersiniz? İçindeki pembenin tonu çok tatlı ve masum ^.^
Zara TRF

Giydiğimde çok mutlu hissedip kesinlikle bu desem de bir şeyler beni almaktan hep alıkoydu :) Her zaman bu tarz kürkleri giydiğimizde olduğumuzdan daha iyi gözüküyoruz evet ama ben bunda biraz daha sanki hareketlerim kısıtlanmış gibi hissettim. Ya da nasıl söylesem kollarımın altı çok şiş şiş duruyordu. Bilemiyorum belki hala kendimi avutuyor olabilirim? Çok güzel olduğu konusunda şüphe yok!


Lacivert - Mango    Pembe - Pull and Bear


Palto demişken, boynumuzu sıcacık tutacak o güzel şal atkıları da unutmamalı ve yeni 1 2 tane kesinlikle edinmeliyiz. Size söylüyorum ama benim bu alanda henüz bir girişimim olmadı. H&M'de beğendiğim bir atkıyı 3 kere alıp bıraktım :D Yeterince soğuk olduğunda alacağıma kendimi inandırarak olay yerini terk ettim.

Sizlerinde görüp beğendiği ya da aldığınız modelleri görmek çok isterim bana yorum olarak yazabilir ve benimle paylaşabilirsiniz :)

Öpüldünüz!

                                        BLOGLOVIN    FACEBOOK   INSTAGRAM   YOUTUBE