23 Kasım 2014

Rodos Adası

sapan_rodos_adasi

Selam!

Bugün size Rodos'tan sesleniyorum! Aslında çok çok geç kalan bir post bu ama olsun ne demişler geç olsun güç olmasın :)

Bu yaz ETS ile Yunan Adaları turuna çıkıp Rodos , Mikonos ve Santorini adalarını gezdim, hatta şurada videosunu izleyebilirsiniz. Ayrıca kıyafet detayları da video da yer almakta :)

Çeşme'den ayrıldıktan sonraki gün gözünüzü Rodos adasında açıyorsunuz. Önünüzde iki seçenek var limana yürüme mesafesinde olan şehri gezebilir ya da Lindos'u tur satın alıp veya kendi imkanlarınızla ziyaret edebilir, burada denize girebilirsiniz. Biz Bodrum tatilinden yeni döndüğümüz için hiçbir adada vaktimizi denize ayırmayı düşünmedik fakat Rodos için bu konuda pişmanlık yaşadım diyebilirim çünkü bence bu ada 1 en fazla 2 saatte gezip bitirilebilinir. Gördüğüm hiçbir şey beni diğerlerinde olduğu kadar da etkilemedi.

Aslında Eylül ortası olmasına rağmen hava sıcaklığı bizi olumsuz etkiledi ve gezemediğimiz bazı yerler kaldı ama gerçekten merak etmedim ya da üzülmedim :D bilemiyorum belki de benim için en merak uyandıran kısmı bu tatilin Mikonos ve Santorini olduğu içindir :)

Bu arada gemiden çıkmadan her zaman ve her turda olacağı gibi ek turlar size sunuluyor. Biz hiçbir adada almadık. Adaları gezmek gerçekten çok kolay eğer yalnız değilseniz. Zaten internetten gitmeden önce araştırmıştım ve az çok nerede ne var , ne yenir biliyordum. Yine belirtmek istiyorum ki Rodos için çokta bir şey bulamadım :D Bence direk Lindos'ta deniz keyfi yapın güzel olduğunu duydum , akşamüstü de şehir merkezini biraz gezseniz yeterlidir :)

Unutmadan özellikle uyarmak istiyorum! Limandan sonra şehir merkezine girdiğinizde ilerlerken önünüze birçok cafe çıkacak bunlardan aşağıdada gördüğünüz papağanların olduğu cafede kesinlikle fotoğraf çektirmeden ayrılmayın AMA yemek asla yemeyin. Biz verdiğimiz hiçbir siparişe dokunmadan ödeyip kalktık, bu kadar kötü olabilirdi!

Diğer adalarda görüşmek üzere! :)

IMG_2192

IMG_2159


IMG_2137

IMG_2132

IMG_2134





IMG_2165


IMG_2133


IMG_2222
IMG_2233

IMG_2234

IMG_2109



                                        BLOGLOVIN    FACEBOOK   INSTAGRAM   YOUTUBE