15 Ocak 2015

Güzellik | DiorSkin Nude BB Krem

Herkese Merhaba!

Bir süredir deneme boyunu kullandığım ve sürekli ama sürekli bunu almalıyız, harika diye evde naralar attığım bir ürün Dior BB krem. Önce bir şekilde bir yerde paylaşmalı herkese duyurmalıyım diye düşünüyordum ama elimdeki deneme boyu olduğu için görsellik vurucu olmaz diye erteledim. Sonra aklıma bu kadar memnunken bir blog yazısı hazırlamak geldi ve işte buradayız :)

BB kremlere olan yaklaşımınız ne bilmiyorum ama benim beklentim BB kremlerden yana çok yüksek değil. Daha önce denediğim birçok marka oldu gerek deneme boyu olsun gerek orjinal boyu yine de beni hiçbir şekilde böylesine etkilememişti.


Peki Dior'un BB kremine neden başladım? Aslında tek sebebi elimin altına bir şekilde girmiş olmasıydı ve okula giderken bir fondöten etkisi ya da nasıl desem onun yarattığı pürüssüzlükte ışıltıda bir şey vermese de olur düşüncesiyle öylesine kullanmaya başladım fakat o da ne!? Yüzüme inanılmaz güzel ve belki de şu herkesin söylediği sağlıklı görünümde bir ışıltı verdi. Bence kapatıcılığı bir BB kreme göre oldukça iyi, o yüzden fondöteni asla size aratmıyor ve oldukça nemli bir yapısı var. Ama elimde olmadan tekrar ediyorum; o ışıltısı yok mu ah harika! Cildimde ki o yer yer kırmızılıkları tamamen nötrlüyor.
Ayrıca elimdeki sonuçta bir deneme boyu ve en fazla 2 3 kullanımda bitmesini bekliyordum ama ürün o kadar güzel ki bir pompa fondötenin yarısı kadar almak benim için yeterli oluyor.

Bunlar benim gözlemlerimdi, internette araştırınca gördüm ki zaten marka şunları vaat ediyormuş :

*Işıltı

*Cint rengini dengeleme

*Nemlendirme

*Cildi sakinleştirme

*SPF 10 ile cildi günün yıpratıcı etkilerinden koruma

4 rengi olan bu BB kremin ben 2 numaralı olanını denedim ve ilk fırsatta almak istiyorum!

Umarım bu yazı hoşunuza gitmiştir, siz daha önce bu BB kremi kullanmış mıydınız ? Ya da sizin severek kullandığınız BB krem/ler hangileri?




    BLOGLOVIN    FACEBOOK   INSTAGRAM   YOUTUBE